کیک روز پرستار

شناسه : کیک روز پرستار5709 دسته بندی: برچسب : , , ,

توضیحات: بعد از خرید کالا طی حداکثر 72 ساعت به دست شما خواهد رسید.

ویژگی های محصول:

اگر عضوی از خانواده‌ی شما شغل پرستاری را برعهده دارد فردی بسیار زحمت‌کش و لایق تقدیر و تشکر است پس بهتر است در روز پرستار که مصادف با ۵ جمادی الاول است، جشنی خانوادگی به پاس تقدیر و تشکر از ایشان در خانه برگزار کرده و کیک روز پرستار را نیز برای این جشن تهیه کنید تا ایشان را در این روز خوش‌حال کرده و خستگی یک ساله را از بدن ایشان رفع کنید.

توضیحات

در کشور ایران روز تولد دختری از خاندان امامت، زینب کبری (س) روز پرستار نامیده شده و این روز را گرامی می‌دارند. در این روز معمولا ارگان‌های مختلف دولتی جشنی را برای پرستاران عزیز کشورمان برگزار کرده و هدیه‌ای به پاس زحمات آنان به آن‌ها تقدیم می‌شود. در این روز نیز معمولا کیک و یا شیرینی تهیه می‌‌شود تا شادی جشن چند برابر گردد. ولی علاوه بر زیبایی باید نمادی از روز پرستار نیز داشته باشد، کیک روز پرستار می تواند انتخاب خوبی برای جشن گرفتن این روز باشد.

توجه داشته باشید که اگر عضوی از خانواده‌ی شما شغل پرستاری را برعهده دارد فردی بسیار زحمت‌کش و لایق تقدیر و تشکر است پس بهتر است در روز پرستار که مصادف با ۵ جمادی الاول است، جشنی خانوادگی به پاس تقدیر و تشکر از ایشان در خانه برگزار کرده و کیک روز پرستار را نیز برای این جشن تهیه کنید تا ایشان را در این روز خوش‌حال کرده و خستگی یک ساله را از بدن ایشان رفع کنید.

راهنمای سفارش کیک روز پرستار

این کیک تمام فوندانت می باشد، بدین معنی که تزیینات و بدنه کیک کاملا از فوندانت تشکیل شده اند.

وزن پایه این کیک ۲٫۵ کیلوگرم می باشد ولی می توان وزن آن را تا ۴ کیلوگرم افزایش داد.

هر کیلو از این کیک برای ۶ نفر مناسب است، بطور مثال اگر ۱۸ مهمان دارید می بایست ۳ کیلوگرم از این کیک را سفارش دهید.

سفارشی سازی کیک روز پرستار

  • امکان تعیین وزن کیک از ۲٫۵ تا ۴ کیلو
  • امکان اﻧﺘﺨﺎب ﻣﻮاد داﺧﻞ ﮐﯿﮏ و وزن کیک: این مواد شامل طعم خامه داخل کیک می شود و شما می توانید از بین گزینه های شکلات گردو، شکلات فندق و موز و گردو آن را انتخاب کنید.
  • امکان انتخاب طعم اسفنج (نان داخل کیک): طعم اسفنج داحل کیک می تواند شکلاتی یا وانیلی باشد.
  • اﻣﮑﺎن تعویض رﻧﮓ روپوش پرستاری
  • امکان تغییر ﻃﺮح و تزئینات ﮐﯿﮏ و هرگونه توضیحات بیشتر

درخواست خودتان برای سفارش کیک روز پرستار می توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید:

  • شماره‌های تماس: ۰۳۱۵۵۴۵۵۶۰۰ و ۰۳۱۵۵۳۱۹۷۶۳
  • تلگرام ما
  • اینستاگرام ما
  • مراجعه حضوری: کاشان خیابان ملامحسن، روبروی فروشگاه جانبو (در صورتیکه نرم افزار Waze را روی تلفن همراه‌تان نصب کردید با زدن روی آیکون اون مستقیم به سمت مغازه هدایت می شوید)

توضیحات تکمیلی

Minweight

2.5 کیلو