انتخاب شیرینی

رژیم بگیر ولی شیرینی بخور

شیرینی رژیمی

افرادی که رژیم دارند، کسانی که دچار دیابت هستند و هرشخصی که به نوعی با این موضوع در ارتباط است؛ علی رغم اینکه بدنشان بطور طبیعی به سمت شیرینی و شیرینی جات کشش دارد، اما مجبور هستند با آن مبارزه کنند. اما آیا راه حل حذف شیرینی و کیک است؟ پاسخ این سوال منفی است. بدن انسان به همه مواد طبیعی نیاز دارد و در صورت حذف آن بدن به آن حریص تر می شود ولی می توان با استفاده از جایگزین های مناسب، نیاز طبیعی بدن را رفع کنیم. به همین خاطر چندین سال است که صنعت قنادی به فکر افراد رژیمی افتاده است.

کافی است برای تهیه کیک و شیرینی در مورد استفاده از روغن و شکر تجدید نظر کنیم. نتیجه کیک و شیرینی رژیمی و بعبارتی محصولات رژیمی است.

چرا شیرینی های عادی ضرر دارند؟

شیرینی های معمولی عموماً به دلیل داشتن شکر و قند فراوان و چربی هایی که شاید خیلی با یک وعده غذایی سالم جور در نمی آید مضر شناخته شده اند. میزان بالای چربی در شیرینی های معمولی و پر چرب ابتدا برای افرادی که ناراحتی های قلب و عروقی دارند آزار دهنده است سپس کابوسی است برای افرادی که به دنبال تناسب اندام و وعده های غذایی سالم اند. 

قند زیاد شیرینی هم اول برای افراد دیابتی نگران کننده است و متاسفانه باید از برنامه های غذایی آنها کاملا حذف بشوند و این فقط برای سلامتی آنهاست زیرا نمی توانیم همزمان سلامتی و شیرینی های پر قند و پر چرب را با هم داشته باشیم.

حال این سوال برای شما پیش می آید که آیا باید شیرینی را از وعده های غذایی حذف کرد؟

شیرینی بخور ولی شیرینی رژیمی

شیرینی جات رژیمی اساسا تمام مواد اولیه شان سالم و تنظیم شده است به طوری که از قندهای کم کالری و رژیمی یا بدون قند استفاده می شود و همچنین برای پرهیز از چربی های اشباع از روغن های گیاهی با میزان کنترل شده در این شیرینی ها استفاده می شود.

جالب ترین رژیم لاغری؛ رژیم با کیک و شیرینی های رژیمی

در میان انواع روش های لاغری که از سختی های نخوردن غذاها و خوراکی های خوشمزه گرفته تا فشارهای زیاد به بدن با ورزش و خوردن قرص ها و خوراکی های کم کالری که بزور سعی در کاهش اشتها دارند.

یکی از روش های رایج که جزو آسان ترین روش ها برای کنترل وزن و افزایش توان جسمی و دریافت میزان انرژی مناسب برای فعالیت های روزانه است روش رژیم لاغری به نام رژیم با کیک و شیرینی های رژیمی و کم کالری است. 

این رژیم به چند دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای تمام اعضای خانواده باشد. 

  1. اول اینکه شیرینی های کم کالری یا محصولات رژیمی از مواد اولیه مناسب و با کیفیتی تهیه می شوند که مصرف روزانه و طولانی مدت هیچ اثر منفی روی بدن نخواهد گذاشت.
  2. دوم اینکه شیرینی جات رژیمی میتواند به عنوان انتخاب عالی برای بیسکوئیت های صبحانه، عصرانه های عالی و حتی جایگزین قابل قبولی برای ناهار باشند. 

در موقع ناهار یا شام وقتی برای مدت طولانی گرسنه بوده ایم، بدن به شدت به مواد غذایی احتیاج پیدا می کند و میزان جذب بالاتر می رود. از این جهت مهم ترین کار برای داشتن یک رژیم سالم و خوب این است که بتوانیم وعده های اصلی خوراکی خود یعنی صبحانه، ناهار و شام را کنترل کنیم.

این شیرینی جات رژیمی میتوانند با کالری و قند و چربیِ کنترل شده به اندازه ی کافی سیر کننده باشند. و حتی مواد لازم بدن مانند پروتئین یا کربوهیدرات را به بدن برسانند. و به جای سنگین کردن وعده غذایی، با حجم مناسب هر وعده مواد لازمه را با طعم و مزه ی بسیار خوبی به بدن تغذیه کنند.

شما کافیست به تعداد لازم برای چند وعده در روز از مدل های متنوع کیک و شیرینی های رژیمی با طعم های مختلف را تهیه و آماده داشته باشید. در هر روز یک وعده غذای عادی مصرف کنید و سایر وعده ها را با محصولات رژیمی که هر کدام طعم و مزه ی مختلف و همچنین مواد اولیه ی متفاوت دارند تامین کنید. این نوع رژیم کمک میکند منابع معدنی متنوع و لازمه ی روز خود را به خوبی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *